יוסי דגן לממשלה: אלה הצעדים שעליכם לבצע לעצירת הטרור

מהדורת הבוקר No Comments on יוסי דגן לממשלה: אלה הצעדים שעליכם לבצע לעצירת הטרור

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, מנה בשיחה עם 'קול חי' שלושה צעדים אותם על הממשלה לבצע באופן מיידי בכדי לעצור את הטרור: "אסור לממשלה לאכזב אותנו"

יוסי דגן צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) וקרא לממשלה להחזיר את המחסומים ביו"ש, לצאת למבצע לאיסוף הנשק הבלתי חוקי ולנקוט בצעדים נגד הרשות הפלסטינית והעומדים בראשה.

"אנחנו חיים ב'שכונה' (המזרח התיכון) מסוימת", פתח דגן. "אם הממשלה שבחרתי בה ואני מאמין בה רוצה תוצאה שונה מהממשלה הקודמת היא צריכה לעבוד בקודים של ה'שכונה' שלנו. כשהיא משדרת חולשה זה עולה לנו בדם. אני שוב אומר שזו ממשלה טובה".

לדבריו "ברמה הביטחונית צריך להחזיר את המחסומים. זה בגדר 'לא תעמוד על דם רעך'. הם הוסרו רק בגלל לחצים בינלאומיים. הם מורידים את הפיגועים. דבר שני יש עשרות אלפי כלי נשק לא חוקיים בשטח שצריך לאסוף אותם".

"והדבר השלישי והכי חשוב – צריך להבין שיש גל טרור שיש מי שעומד מאחורי וזה אבו מאזן וחבריו מהרשות הפלסטינית", הוסיף. "כל עוד הם לא ירגישו מאוימים – הפיגועים ימשיכו. צריך מבצע אמיתי נגד תשתיות הטרור של הרש"פ. אני בעד סיכולים ממוקדים. הם צריכים לפחד. אני חושב שראש הממשלה מבין את זה ואנחנו ששלחנו את הממשלה הזו צריכים לחזק אותם כל הזמן וגם לחשק אותם". 

על התנגדות הדרג הביטחוני, אמר: "גם לפני חומת מגן ראש הממשלה דאז שרון הלך בניגוד לעמדת מערכת הביטחון. ראש הממשלה נבחר כדי למשול. הממשלה הזו נבחרה לשנות מדיניות – שלא תאכזב אותנו".

עוד אמר דגן: "מטרת הטרור היא להפחיד אותנו. עלינו לחזק את התיישבות. בכל מקום שיש פיגוע – לבנות יישוב. להכריז על אלף יחידות דיור חדשות. זה מה שיוריד להם את המוטיבציה. הממשלה הזו לא צריכה לשכנע את השמאל. אני אופטימי. אני חושב שאלה ימים קריטיים כמבחן לממשלה".



0 תגובות